Курс за вибором студента циклу професійної підготовки спрямований на формування у студентів базових знань і практичних навичок необхідних для здійснення аналізу, бізнес планування і просування Інтернет- проектів; формування знань і умінь користування сучасного інструментарію планування, контролю та розвитку Інтернет-проектів.
Пререквізити. Для вивчення курсу студенти повинні володіти базовими знаннями з інформатики, основ менеджменту та маркетингу.
Постреквізити. Отримані компетентності, за результатами вивчення даної дисципліни, є базисом для подальшого вивчення дисциплін циклу професійної підготовки, а також для проходження виробничої практики.
Мета і завдання навчальної дисципліни. Метою викладання навчальної дисципліни «Інтернет маркетинг» є формування у студентів базових теоретичних і практичних знань, необхідних для здійснення аналізу, бізнес планування і просування Інтернет-проектів; формування знань і умінь користування сучасного інструментарію планування, контролю та розвитку Інтернет-проектів.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Інтернет маркетинг» є:
• формування розуміння ролі Інтернет-маркетингу для вирішення маркетингових завдань підприємства та забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах розвинених ділових комунікацій в глобальній мережі Інтернет;
• формування уявлень про Інтернет-технології, що використовуються у маркетингу;
• вивчення особливості маркетингових технологій, побудованих на використанні мережі Інтернет;
• формування словника професійної лексики в галузі маркетингового управління на основі Інтернет технологій;
• розвиток навичок проведення маркетингових досліджень з використанням інформаційних технологій та мережі Інтернет;
• розвиток навичок реалізації типових маркетингових задач на основі технологій Інтернет