Курс за вибором студента циклу професійної підготовки спрямований на формування у студентів базових знань і практичних навичок необхідних знань, обов’язкові для того, щоб закласти фундамент психологічних знань, ознайомивши з найзагальнішими поняттями, проблемами та закономірностями викладання навчальної дисципліни «Психологія спорту» полягає у вивченні закономірностей психічної діяльності особистості у процесі спортивної діяльності з урахуванням соціально-психологічних та конкретних умовах тренувальної та змагальної діяльності, індивідуальних особливостей спортсменів, а також основних теоретичних і прикладних засад мотивації спортивної діяльності, психології спортивних груп, стосунків спортсмен-тренер.
Пререквізити. Для вивчення курсу студенти повинні бути готовими до професійної діяльності з різною віковою категорією населення, володіти сучасними методами та прийомами психологічної підготовки як необхідної умови підготовки спортсменів високої кваліфікації.
Постреквізити. Отримані компетентності, за результатами вивчення даної дисципліни, є базисом для подальшого вивчення дисциплін циклу професійної підготовки, а також для проходження виробничої практики.
Мета і завдання навчальної дисципліни. Метою «Спортивної психології» є вивчення закономірностей психічної активності особистості в процесі спортивної діяльності з урахуванням соціально-психологічних і спеціальних умов тренування та змагань, індивідуальних особливостей спортсмена, а також основних теоретичних і прикладних засад мотивації в спортивній діяльності, психології спортивної групи та взаємовідносин між спортсменом і тренером.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Психології спорту» є:
· Висвітлити зміст класифікаційного апарату спортивної психології та методів дослідження;
· повідомити студентів про історичні етапи розвитку та основні проблеми спортивної психології; та
· Ознайомити студентів з основними проблемами спортивної психології;
· виокремити основні положення мотивації у спортивній діяльності; та
· ознайомити студентів з основними положеннями та закономірностями психологічної підготовки в процесі спортивної діяльності; 5) виокремити основні проблеми психологічної підготовки в процесі спортивної діяльності
· Освоєння основних положень і закономірностей психологічної підготовки в процесі спортивної діяльності;
· встановити основні положення, що стосуються психології спортивних груп і психологічних особливостей окремих видів спорту.